sobota 26. dubna 2014

Spotřebováno č. 4

Krásný den,

zase se mi tady nakupila pořádná hromádka spotřebovaných produktů a tak je tu další "Spotřebováno". Je toho docela dost a tak se na to rovnou vrhnu, ještě vám ale musím připomenout, že 5.5. je konec dovolenkové give away.




Začneme v koupelně :). 
Balea pěna do koupele - exotická vanilka. Krásně voní. Obsahuje mandlový olej, který BY MĚL zjemňovat a hydratovat pokožku. To určitě nedělá. Ale na relaxaci jednou za čas je pěna moc fajn. Bohužel moc nepění, spotřebována byla po třech koupelích. 

Sprchové gely od Balei mám moc ráda. Líbí se mi velký výběr vůní a za tu cenu je to paráda. Co mě ale vadí jsou obaly - buď jsou moc měkké nebo moc tvrdé. S mokrýma rukama tak nic moc. Limitovaná edice s vůní broskve voněla krásně, ale ten obal byl tragédie. 

Tělové mléko do sprchy s kakaovým máslem byl můj první exemplář a byla jsem mile překvapena. Rozhodně neudělá tolik práce jako obyčejné tělové mléko po koupeli, ale pokožka je více hydratovaná než s obyčejným sprchovým gelem a tělovým mlékem už jsem se po koupeli nemazala. Je to fajn věc, ale sama bych si mléko do sprchy asi nekoupila, dostala jsem ho v jednom z DM boxů a čeká na mě ještě to klasické modré. Pak už se u mě asi neukáže. 


Deodorant Rexona je u mě stálicí, čas od času zkusím něco jiného, na léto mám Rexonu Maximum Protection, přes zimu jsem ale používala obyčejnou tuhou.

Tělové kakaové máslo od Balei jsem měla relativně dlouho. A musím říct, že předchozí varianta byla mnohem lepší. Asi před dvěma lety jsem měla myslím že přímo čokoládové máslo a konzistence byla mnohem máslovější a barva i vůně mnohem čokoládovější :). Už si ho nekoupím. 

Lak na vlasy od Balei jsem vyzkoušela ze zvědavosti. Zaručuje velký objem. Vlasy neslepuje a příjemně voní, ale nepřijde mi moc účinný. Zase přejdu zpátky k mému oblíbenému Syoss Volume. 


Značka Cien z Lidlu se na blozích objevuje hodně často. Já nejsem moc velkým příznivcem, ale odlakovač s dávkovačem byl fajn. 

Pěnová maska od MERZ Special na mě čekala v jednom z mých prvních Glossy Boxů. Dlouho u mě jen tak ležela, ale v zimě jsem měla opravdu problémy s pletí, od doktorky dostala krém a antibiotka (o tom někdy příště) a moje pleť byla neskutečně suchá a citlivá. Tato maska byla super. Rychle se vstřebává, je vhodná i pro citlivou pleť a pleť vůbec nezatěžuje. Můžu jenom doporučit. 

I na mou oblibenou vůni od BVLGARI v dubnu došlo :(. Ale aspoň důvod konečně si objednat Chanel Chance Eau Tendre ♥.


Pudr od CATRICE jsem měla také relativně dlouho. Ale až teď jsem konečně dospěla do fáze - spotřebuju co mám, než si koupím další :D. Musím říct, že mile překvapil. Nezanechával na pleti ten nehezký pudrový efekt a pleti si krásně přizpůsobil. Odstín 030 honey beige. 

Bronzer od Gabrielly Salvete mám už podruhé - v odstínu 01. Používala jsem ho hlavně k večernímu líčení a loni v létě. Pak se mi z poloviny rozsypal :(. 


Anti-Spot Gel od Essence jsem kupovala z nouze. Rychle jsem potřebovala něco na vysušení pupínků. Ale tento přípravek nemůžu doporučit. Vůbec nijak mi nepomohl. Na pleti štípal, ale tím to skončilo. Měl by redukovat i flíčky po akné. Ani tam nijak nezafungoval, ale co čekat za tu cenu. 

Pero pro nehtovou kůžičku od P2 krásně voní. Obsahuje olej z broskových pecek, sheabutter, jojobový olej a aloe vera. A je bez parabenů. Ze začátku se mi zdálo že hydratoval, ale časem byl efekt pryč. Ale jako záchrana v kabelce byl super. 


Máte zkušenosti s některým z produktů? Taky se vám stane, že se vám doma nakupí spousta produktů a vy si pak musíte dát stopku na nákupy? :D

Mějte se krásně ♥

17 komentářů:

  1. Neznám ani jedno, tělové mléko mě docela láká,a el zas já se ráda po sprše mažu :D Ale mám od něj spousty vzorků, tak je ted v květnu vezmu na dovču, abych netahala mazadlo. Baleu mám stále radši, i když jsem ji objevila teprve nedávno, sprcháč ale zatím neznám žádnej.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že budeš spokojená, akorát jsme ho hrozně rychle spotřebovala.... :(

      Vymazat
  2. Tělové máslo od Balea - čokoládové mám doma a musím říct, že mi celkem vyhovuje a moc pěkně (i když trochu chemicky) voní. Líbí se mi i jeho obal.

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není nejhorší, za tu cenu je to paráda, ale to předtím bylo mnohem lepší :)

      Vymazat
  3. Ahojky:) hezký článek, přemýšlím, že bych vyzkoušela tu Niveu do sprchy, protože jsem děsně líná se pak ještě extra mazat. A ten dávkovací odlakovač mě taky láká:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obojí je moc fajn...já jsem na to mazání taky lenoch a ve sprše to jdde mnohem líp...pokud to flákáš, tak určitě doporučuju zkusit...ale měla jsem za 14 dní vymazáno :(

      Vymazat
    2. Tý jo, to je fofr teda, nicméně stejně ho zkusím a rovnou k němu přiberu ten baleáckej šampon;)

      Vymazat
  4. Mě teda ten odlakovač od Cien vůbec nevyhovoval. Nejen, že nejsem fanoušek toho dávkování, ale navíc mi nehty neuvěřitelně vysušil a díky tomu se mi teď šíleně třepí. Jsem zvědavá kdy je dám do pořádku. Za mě tedy nikdy více.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ještě žádnej odlakovač nějakou paseku nenadělal... nehty se mi třepí tak jako tak (ukazováček a prostředníček :D ) , tak možná proto nedokážu poznat rozdíl.. a to dávkování mi přijde moc praktický právě, už nekupuju nic jinýho.

      Vymazat
  5. Já ty mléka do sprchy moc nechápu :)) Jinak Balea pěna asi nepění proto, že je tam olej (bych řekla :) ) , takže to bych jí nevyčítala...

    Short messages by Lucy...

    OdpovědětVymazat
  6. Osobně si nakoupím kosmetiky a šminek v období krize a stresu. Výše zmíňěné produkty bych asi přešla bez povšimnutí. Tělové mléko do sprchy jsem si koupila loni v létě a moc mi nevyhovovalo. Občas, když si koupím olej do koupele, zapomínám, že jsem si před pár lety rozbila ve vaně kokos. A to mléko klouže tedy luxusně. Po sprcháčích a pěnách do koupele Balea se můžu uškrábat. A jinak máš můj obdiv, že dokážeš vypotřebovat parfém, to mně se stane jen v případě J. Lo Glow. To je jediná vůně, kterou vypotřebuju do dna a když je v Rossmanu v akci, dokoupím si ji. Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já ty drahé parfémy vypotřebuji, občas se neopak musím hlídat a šetřit si ho ... BVLGARI jsem měla dva roky, nebo rok a třičtvrtě a teď mám např. druhou Gucci GUilty a s tou se taky snažím neplýtvat ... no prostě u mě spotřebovat parfém není žádný problém ☺

      Vymazat
    2. Mě přestanou ty vůně brzy bavit, jen ta J.Lo ne. Od Vánoc používám Annick Goutal, ale střídam to s Molton Brown, Burberry Body a nebo na sebe stříknu jeden asi ze sta vzorků. Až vyhraju v Lottu, koupím si Chanel Beige.

      Vymazat
    3. Já jich zase tolik nemám a právě teď si šetřím na Chanel chance eau tendre :)

      Vymazat
    4. Ten je dost dobrej:D Já mam ještě vedlejšák, abych na to šetřit prostě nemusela:D

      Vymazat
  7. Neskúšala som asi žiaden konkrétny, ale na telové maslo Balea sa chystám. Ohľadom sprchových gélov Balea súhlasím, že majú skvelé vône a navyše veľmi často ich menia, takže je vždy po čom siahnuť, čo u iných značiek dosť chýba.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby