čtvrtek 13. února 2014

Můj první DM Box - DM Lieblinge

Ahoj všem,

už nějaký ten pátek žiju v Německu a užívám si zdejších "beauty" možností. Jednou z nich je box od DM. Tento box nemůže dostat každý, na celé Německo je omezený počet 5000 ks. Předplatné získáváte po registraci a následném vylosování na tři měsíce. Jeden box stojí 5 Euro. Registrace je možná jednou za 3 měsíce na internetových stránkách dm.de. Formulář je k dispozici 24 h a pro přesný čas musíte sledovat fb či instagram DM.de.



Já se o tento box poukoušela od loňského ledna a teprve tento leden to vyšlo, na počtvrté. Krabice je doručována do Vámi určeného DMka, o čemž vás informují emailem.
Možná vy, které často jezdíte do Německa či bydlíte u hranic, můžete při příští registraci zkusit štěstí. Předpokládám, že další kolo bude začátkem dubna. 

Dnes jsem si tedy svou první DM krabičku vyzvedla a vy se nyní můžete podívat, co jsem v ní našla.


Celkově se dá říct, že celý box je zaměřen především na péči o vlasy od Schwarzkopf. Žádný z produktů doposud nevlastním a mám pocit, že dva z nich jsou naprosté novinky. 


Prvním je bezoplachová péče Gliss Kur Hair Repair - Million Gloss na roztřepené vlasy a vlasy bez lesku. Už jsem jednu podobnou péči o roztřepené vlasy od Schwarzkopf měla a nebyla špatná. Používá se na vlhké a suché vlasy. Má usnadňovat rozčesávání a zajišťovat dlouhodbý lesk vlasům. Tak uvidíme. Cena 1,95 Euro. 


Intenzivní péče o narušené vlasy Essence Ultime BB Beauty Balm (BB už i na vlasy ☺ ). Zajišťuje péči v 7 krocích - intenzivně obnovuje narušené vlasy, předchází třepení vlasů, usnadňuje rozčesávání, dodává vlasům lesk, vitalitu, reguluje hydrataci vlasů a vlasy nezatěžuje. Opět se aplikuje na suché či vlhké vlasy bez oplachování. Těším se na vyzkoušení. Cena 7,95 Euro. 


Na tento produkt se těším nejvíce - jedná se o pěnu got2b volumen+glanz SOUFFLÉ, která zajištuje vlasům lesk a objem. Pro nejefektivnější výsledek se má aplikovat ke kořínkům suchých vlasů. Hned zítra vyzkouším poprvé a moc se na to těším. Mám poměrně hodně vlasů, ale na pohled nemají žádný objem. Tak snad konečně něco, co tomu pomůže. Cena 5,95 Euro.


Tělové mléko aldo VANDINI Sensual moc zajímavě a příjemně voní. Značku neznám a ani jsem v DM doposud neviděla. Zatím nemám co víc k němu dodat. Cena za 200 ml je 4,95 Euro.


Minibalení tělového mléka Alverde - ideální na cesty. Mléko krásně voní po čokoládě. :) 


No a nakonec tablety do myčky. Vůbec netuším, co s nimi budu dělat, nemám totiž myčku ☺. Cena 4,95. 

Jak vidíte, po sečtení všech položek jsme se dostali na cenu 25,75 Euro. Pět plných produktů jsem pořídila za krásných 5 Euro. 

Znáte některý z produktů, používáte pravidelně? Jsou už vůbec k dostání v české DM drogerii? 



12 komentářů:

  1. Für die erste Box ist sie doch ganz gut!!! Das Schwarzkopf und das Gliss Kur sehen interessant aus :-)
    Lg Christina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stimmt :) bin gar nicht enttäuscht ☺, ich freue mich sehr auf got2b soufflé für Volumen :)

      Vymazat
  2. Waw tak to je zaujimavy balicek...aj ked to jeho problematicke zhananie by ma asi odradilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No u mě šlo jenom o to, to zkoušet :) ale je fakt, že z Čech nebo Slovenska to není jednoduchý..třeba se taky jednou vytáhnou s boxem :)

      Vymazat
  3. To vypadá fakt dobře ... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Akože vyzerá super a pravdupovediac vôbec som netušila, že už aj DM box existuje :D aspoň niečo nové som sa dozvedela, ale keď je tak ťažké ho zohnať tak to by ma omrzelo to zháňanie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím jen o Německu, že je tady - a je nutný osobní odběr ..ale zase obsah za tu cenu - to je luxus :)

      Vymazat
  5. Tohle by mohli zavést i u nás v ČR. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak v ČR jsem o tom ještě neslyšela, ale vypadá to pěkně. Až na ty tablety do myčky, to mě přijde srandovní :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby