čtvrtek 9. ledna 2014

Nejlepší odličovač očí ♥ Maybelline

Po dlouhé době mám pro vás zase jednu recenzi. 

Tentokrát na můj nejoblíbenější odličovač očního makeupu. Používám ho již několik měsíců, předtím jsem měla dvoufázovou Baleu a jeden čas jsem používala dvoufázový odličovač Yves Rocher. S Maybelline jsem ale nejspokojenější. V Německu stojí cca 3,50 Euro. Má 125ml a vydrží mi přibližně 2 měsíce. 



Používám řasenku Maybelline a poslední dobou i gelové linky a kajalovou černou tužku - vše od Maybelline a předpokládám, že tato voda je speciálně vyvinutá aby odlíčila cokoliv od Maybelline a nejen od něj. :) 

Ve fotodokumentaci vidíte jak vypadá odličovač promíchaný. 


Tady jsou použité linky - 2x Maybelline a jednou Manhattan ve fixu. V pořadí zleva - fix, gelové linky, tužka.



A tady už je první výsledek - přiložila jsem vatový tamponek na přibližně 5 vteřin a lehce ho pak stáhla po ruce: 


A pak bez čekání ještě jedno setření druhou stranou: 


Skvělý výsledek, ne? 
Za mě je to nejlepší odličovač očního makeupu - navíc odlíčí hravě i voděodolnou řasenku. Cena mi přjde taky ok s ohledem na výdrž produktu. Takže si to shrneme: 
  • skvěle odličuje i voděodolný oční makeup
  • dobrá cena
  • není potřeba velké množství 
  • nemastí

Co vy a odličovače očí? Který patří mezi Vaše oblibené? 



3 komentáře:

  1. Maybelline jsem ještě nezkoušela.. asi jak není běžně dostupný v drogérce (ale co vím, tak je ve Fannu, že?), tak jde mimo mě..

    Každopádně já moc ráda používám odličovací oleje, které objednávám přes ebay, teď jsou dovyužila Shu Uemuru http://sororessa.blogspot.cz/2013/08/cistici-olej-shu-uemura.html A už mám v zásobě jiné..

    Z drogérkových mi vyhovoval dvoufázový Ryor nebo micelárka od L´Orealu.. :)

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ani nevím, jak je to s ním v Čechách, normálně v drogerce asi není, já ho kupuju v Německu a v DM je ve stálé nabídce. O olejíčcích už sem také hodně slyšela, ale zatím jsem nezkoušela...

      Vymazat
    2. Moc doporučuju.. Lepší odličovače neznám.. ;)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby