sobota 21. září 2013

Weekend's Nails - KIKO Dark Mauve + Catrice Kitch Me If You Can

Hezkou sobotu, 

dneska pro Vás mám další podzimní barvičku - tmavě fialová, nosila už jsem jí hodně i loni, ale tahle od KIKO (315 Dark Mauve) je nová. Naposledy jsem koupila tři nové barvy od KIKO, všechny tři jsem ukazovala na Instagramu. Chystám se ale ještě na nějaké červené odstíny...


Při lakování jsem musela jsem použít dvě vrstvy, v první nekryje dostatečně a i barva není dost intenzivní. Schnutí a nanášení bez problémů. Barva je tmavá, intenzivní, ale na nehtech vypadá trošku jinak než v lahvičce. Výdrž bezproblémová. Cena 1,50 Euro.


Na prsteníčku  mám glitrový lak od Catrice. Už jsem ho tu představovala. Špatně se odlakovává, jako všechny podobné typy, a špatně se nanáší - nebo aspoň já mám problém, aby na obou prstech bylo přibližně stejně množství glitrů. Samotný lak je průhledný, glitry pak růžové. 

Jako nadlak jsem použila Quick Dry od Essence.

Jaká je Vaše aktuálně neoblibenější barva?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby