neděle 15. září 2013

Rychlorecenze: Cream Blush 2v1 od P2

Hezkou neděli,
dnes mám pro Vás rychlorecenzi na tvářenku a rtěnku v jednom od P2. Tuto 'novinku' ze současné limitky (nejsem si jistá, jestli v sortimentu pak zůstane i jako stálice) jsem měla s sebou na dovolené a tak je odzkoušená i ve velkých vedrech. V současnosti jsou k dostání tři odstíny, mě se nejvíc zamlouval odstín č. 020 Fancy Snow White, který vám teď v rychlosti představím.


Jako tvářenka je vynikající, na fotce vpravo můžete vidět, jak vypadá po rozetření. Hodně dlouho vydrží, neteče, nemastí. Roztírá se snadno a podle množství docílíte přesně té intenzity, jakou si představujete. Jsem fanouškem spíše pudrových tvářenek, ale tato mě opravdu mile překvapila. 


Co se týče využítí jako rtěnky, tam už spokojenost nebyla taková. Barva a intenzita výborná. Dá se říci, že výdrž je také víc než obstojná, ale po pár hodinách se rtěnka nějak 'vpíjí' do rtů a zůstávají po ní nezvhledné čárky....V případě, že máte ještě sušší rty opravdu nevypadá po nějakém čase dobře. Rty vysušuje i když by měla obsahovat kakaové máslo. Jako rtěnku ji tedy rozhodně doporučit nemůžu, i když odstín se mi opravdu zamlouvá. :( 

Máte oblíbenou krémovou tvářenku? 



4 komentáře:

  1. je skvělá, i na rtech vypadá ta barva úžasně, ale vpíjí se do vrásek a moc vysušuje :(

    OdpovědětVymazat
  2. wow, no tohle vypadá perfektně! To si asi udělám výlet do Dojčlandu!:D

    thehugelover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tváře je to super...ale musíš si pospíšit, je to limitka :)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby