neděle 4. srpna 2013

Balea

Ahoj všem,
dneska bych vám chtěla říct něco málo o tom, co mám doma od Balei.
Tuto značku mám moc ráda, je to výhradně značka DM a ceny jsou velice příznivé.
V současnosti mám doma dva deo spreje, 2 tělové mléka a dva krémy a  samoopalovací krém na obličej.

Spreje si chválím, super cena, super výdrž a krásné vůně. Obě dvě se mi moc líbí  - Sensitive s Aloe Vera je podle mě spíše sportovní, neutrální vůně, na druhou stranu i tak intenzivní. Dark Glamour je stejně tak intenzivní a vůně je krásná, už mi ale nepřijde tak ideální přes den ....



Tělová mléka a krémy jsem vyhrála v soutěži DM. Světlejší mléko je na můj vkus moc tekuté, ale rychle se vstřebává. Vůně neutrální. Tmavší mléko hodnotím velice pozitivně - konzistencí jako tělové mléko od Nivei (taky tmavé). Rychle se vstřebává, vůně neutrální, skvěle hydratuje.
Krémy jsou téměř totožné, vůně ničím zajímavé, ale na hydrataci ideální - i na obličej.


Posledním dnešním kouskem je lehce samoopalovací krém na obličej Magic Summer. Krém jsem používala na jaře, teď ho díky dostatku slunce není třeba. Krém je hydratační, nezanechává fleky, rychle se vstřebává.
Pro lehké opálení obličeje doporučuju.

Co vy a Balea?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby